Saturday, October 30, 2010

Salam Taaruf

Pada tahun 2010 bulan Jun, tercatat satu lagi sejarah di dalam arena Facial dan kecantikkan di Malaysia di mana Annie Beauty Care telah membuka cawangan  di Cheras. Tujuan pengembangan ini adalah untuk memberikan perkhidmatan yang lebih baik kepada masyarakat Malaysia yang mahu nampak cantik, kurus,  sehat dan berseri-seri.

Saya adalah Pengasas Annie Beauty Care Cheras dan bolehlah memanggil saya dengan nama Rohani atau Annie. Perkhidmatan yang saya berikan ialah membekal produk kecantikkan dan kesihatan secara online. Produk ini bertujuan untuk memberikan segala jenis vitamin dan zat makanan untuk tujuan merawat kulit muka , tubuh badan dan berlaku secara semulajadi.

Blog ini adalah platform untuk saya memastikan segala maklumat tentang kecantikkan,kesihatan, diet seimbang, produk pelangsingan, diet sehat, cara diet, menu seimbang dan sebanyak mungkin maklumat tentang kesihatan agar ia memberikan manfaat kepada pembaca.

Selamat datang dan teruslah bersama saya untuk mencapai kesihatan yang terbaik.

ABC Cheras
Rohani

No comments:

Post a Comment